Själsporträtt

Det här är en av alla porträtt jag har målat på mässor och vid beställningar. Det är en glädje att få vara kanal, att få måla budskapen guider och vägledare vill förmedla. Jag berättar vad färgerna och eventuella figurer har för betydelse,. En konsultation i en tavla, 30x40 cm med text (ord) får de med sig.
Tror inte att jag har skrivit om den här sidan av mitt arbete tidigare. Kommer berätta mer om vad jag arbetar med framöver. 
 
#1 - - Anonym:

Vad kostar det att beställa en tavla?
Helt underbar🥰

Svar: Hej! Roligt att du tycker om dem, det värmer. Jag har två storlekar på själsporträtten, A3 800kr och A4 600kr. Om man kommer till mig så blir det en muntlig konsultation och förklaring till bilden under tiden jag målar. På distans så skriver jag ner allt och man får det skriftligt. Hör gärna av dig om det är något mer du undrar över. Jag träffas på mobil nr: 070-676 73 81Önskar dig sköna dagar framöver. Kicki
Kristina Granholm