Bränning

Ugnen är igång, den ska upp i 1250° just nu var den på 620°. Vi får se hur det går, behöver få allt med till Glava Glasbruk, hoppas det håller och att det ser ut som jag har tänkt. Det var ett antal år sen jag brände en ugn så det känns lite nervöst. Ska göra moln till mina får idag som de ska stå på, jag får arbeta negativt, göra en form i lera och gjuta gips i den. Försöker också få tag i Arvika nyheter för att sätta ut en annons till på onsdag. Nu ska jag ringa dem igen. Kicki
#1 - - Mamma Jessica:

Hej..

Om du har tid så får du gärna kolla om du kmr in på min blogg utan att det kmr upp en inloggningsruta. Har haft problem med det och jag får inte riktigt till det.

Och kommer du in så skriv en kommentar så jag vet att det fungerar.

Tack..

#2 - - Kicki:

Jag kom in utan problem.

#3 - - Ida:

hej mamma...hoppas att allt går bra nu! puss älskar dig

#4 - - Sanne:

Nu har jag hittat till både din och Idas blogg! Härligt!

Kramar Sanne