Uppdatering

Här kommre nu bilden som försvann när jag skulle lägga ut den. Jag ser ett ansikte som skriker, vad ser ni?
 
Kämpar på med en bild om dagen, det går framåt. Ska berätta lite kort om mitt konstnärsskap. Jag har förstått att man släpper en hel del av det som man har inom sig när man är kreativ. Har målat tavlor som har fått mig att storgråta, gapskratta och när den är klar känna ett lyckorus som är obeskrivligt. Varje färg har en betydelse (går inte in på det) som påverkar oss alla. Första gångerna jag visade mina målningar var jag väldigt orolig för att betraktarna skulle se mitt nakna jag. Men de ser det som de känner igen sig i. Om mina bilder kan väcka någon så blir jag lycklig. Blev utbränd för många år sedan. Läkaren ordinerade mig att måla och vara ute i naturen. Stod hela dagar och målade, grät och målade, tog långa promenader med min hund Yoda (som jag skaffade då) i skogen. Promenaderna och målningen gjorde att jag inte behövde medicinerna. Förr var jag duktig på att dölja det som gjorde ont i bilderna men det fanns där. Alla konstnärer/bildskapare har något av sig själva i sina bilder. Något att tänka på. (målningen här nedan är under arbete)