Det har varit mycket nu

Uppstarten på hösten är alltid intensiv. Helt plötsligt så händer det ena efter det andra men det hör till. Jag jobbar vidare lite sakta med keramiken. Det gäller att få igång fantasin och hoppas ju på att idéerna går att lösa. Den här står nu på tork, inspiration från Gotland.
 
I lördags var jag med på mässan i Lilla Edet och målade själsporträtt. Hann inte fota något nytt men här ser ni hur de kan se ut. Under tiden jag målar så berättar jag om bilden, vad de olika färgerna står för och även de olika symbolerna. Förmedlar budskap från guider och änglar till vederbörande och de får med sig bilden som är målad på ingress papper storlek A3. Nästa mässa blir i Trollhättan den 6-7 oktober, där målar jag också Själsporträtt, dem gör jag även på distans.
Igår kväll var det Prova på Qigong i Grästorp. De hade inte provat Qigong tidigare, det verkade vara uppskattat. Själv så tränar jag lite då och då försöker göra det i alla fall två gånger i veckan. Man blir starkare och mår mycket bättre i både kropp och sinne.