Höstbilder och tankar

Den här bilden ser jag varje gång som jag promenerar fram till ateljén. Jag älskar hösten med dess färgprakt, det är sån kraft i färgerna man kan bara suga i sig den. Men man vet också att det är början till vintervilan, den har också sin charm men för mig är två årstider ljuvligas, det är våren och hösten. Våren då allt sakta vaknar till liv buskar, träd som knoppas och den första blommorna slår ut. Som ni säkert förstår så längtar jag redan till våren.
Den här lönnen lyser verkligen den har bara två år på den här platsen.
Idag tog pojkarna (Yoda och Eagle) och jag en promenad på Högaberget, vi gick över hängbron för jag ville till min speciella Ek. De är enorm, ställde mig med ryggen mot stammen och njöt. En kort stund var jag i Eken, pojkarna avbröt det hela, de ville inte vara stilla längre. Härligt var det.