Kanske till Miami

Den här ska jag kanske ta med till Miami, har inte bestämt mig riktigt än. Har försökt få tag i rätt papper, vilken djungel det är. Tullverket, exportrådet och Amerikanska ambassaden, gäller verkligen att få tala med rätt person. På ambasaden har de bara svarat en enda gång när jag har ringt. Mailade idag, det var inte deras bord, så då ringde jag åter igen till Exportrådet och fick tala med en som var kunnig. Nu får jag i morgon ringa direkt till tullen på Landvetter, dom ska kunna hjälpa mig. Ändå så har jag talat med tullen en gång och de hänvisade mig till ambassaden. Jag är trött på att ringa runt och inte få veta hur jag ska bära mig åt. Men i morgon löser det sig:)
#1 - - Eva:

Denna tavla tyckte jag verkligen om, tycker Du skall ta med den till Miami!

Kram/Eva

#2 - - Anonym:

Den är här i Miami!