Födelsedag

Nu är det över. Kul men jobbigt att ha Öppet Hus. Min sambo firade sin 60 års dag i går, det kom ca 50 personer, så det var fullt hus här hemma. Det flöt på bra, en vännina erbjöd sig att at hand om disk och servering, jag tackade ja och det var tur det. Hade inte klarat det själv. Denna dag har gått åt att plocka iordning, diska, tvätta och ställa tillbaka möblerna på sin rätta plats. Tack alla ni som kom och uppvaktade Börje. Nu har mina färger kommit fram igen så nu ska jag sätta mig och måla och koppla av en stund. De har varit bortstädade några dagar, ville inte att besökarna skulle få färg på sig, det hade varit tråkigt. Jag har tre tavlor på gång och vill börja med keramiken. Inspirationen växer när man inte har tid eller möjlighet att arbeta. Men nu startar jag.
#1 - - FERHAT - Studerar till sjuksköterska:

Hejsan, du kanske har aldrig läst min blogg. Men jag undrar vad du tycker om min blogg när du går in i den, vad är din första inblick o.s.v. Min blogg är ju ganska ovanlig jämfört med andra :).



Skulle vara snällt om du lämnade en kommentar om vad du tyckte om min blogg, tex designen, innehållet o.s.v :D. Tack tack! :)