Någon gång

Någon gång skulle jag vilja bo på det här hotellet, får önska mig det av tomten till nästa år. Än så länge har julen varit underbar. Har inte haft några krav på mig, att de och de ska jag fixa. Jag har bara gjort det jag har kännt för. I dag kröp jag ner i badkaret med julklapps-skum, läste en julklapps-bok, låg och njöt, perfekt. Lagade iordning julmaten och vi fortsatte att njuta av lugnet och maten. Helt otroligt, undrar hur många som har kunnat ta det så lugnt som jag och bara koppla av? Imorgon ska jag åka SPARK, köpte en i somras, hade inte trott att det skulle bli möjlighet att använda den redan i år. Lite spännande har inte gjort det på måååååånga år. Ibland längtar jag tillbaka till Miami och värmen men det är väldigt vackert ute nu. Det knarrar under kängorna och det gnistrar som om alla stjärnor var på marken, underbart vackert. Sånt är svårt att fånga på bild, bilden gör inte verkligheten rättvisa. Svårt att få den enorma känslan i en bild, det är storslaget.