Snart bär det av

Det närmar sig, avgången till Florens och mitt deltagande i Biennalen. Börjar kanske få resfeber. Har kollat in biljetter och hotell. Hotellet ligger bara 60m från Fortezza da Basso, där ska utställningen vara. Det är toppen nära till allt, perfekt, sevärdheter ligger på gångavstånd, för något annat måste man ju passa på att se. Ska bli så skönt med miljöombyte, nu längtar jag dit. Språket blir kanske ett problem, kan inte italienska men det brukar alltid fungera med engelska. Tar med mig laptoppen, så jag lämnar rapport och det blir nog en del bilder oxå. Är det någon som har bra boktips, vill ta med mig ett par pocketböcker dem kan man lämna kvar. Vill ha tag i något som är roligt och lättläst det känner jag för att läsa nu, orkar inte med faktaböcker, ska ju koppla av. Kommer nog att vara jättenervös innan utställningen öppnar men jag har bestämt mig för att ha roligt och njuta av den här upplevelsen. Det är stort.